dlaczego zloto jest ciezsze od srebra

dlaczego zloto jest ciezsze od srebra

Jawność i wydawnictwa Dzisiaj – walka między Old School kontra Nowej Szkoły

Te złote dni wydawniczych zniknęły!

W złotych czasach autor by zabezpieczyć kontrakt książki za pośrednictwem agenta, publikuje książkę, pójść na wycieczkę eskortowany przez publicysta mediów lub eskorty – a jeśli zdobył rozgłos na tyle, że stają się „najlepiej sprzedającym się” autora.

Albo przynajmniej, sprzedaż książek autora obejmowałby wycieczkę, spłacić przyśpieszając uczynić wydawcy pieniądze. Zysk była nazwa gry – a system działa – aż do około 2005 roku.

Nagle księgarnie, własności mediów i wydawnictw zaczęło się rozpadać. Internet był „zmieniarka gra” i tradycyjny proces publikowanie i promocja książki stały się nieskuteczne.

Do tego momentu, World Wide Web był dla tych ludzi techniczny, naukowy i nie miał rzeczywistego wpływu na sprzedaży książek. Ale teraz Amazon.com, print-on-demand, wirusowe komunikaty marketingowe, social media i potężne społeczności internetowych mają wyrównane szanse.

Księgarnie, agentów, słonina clunky zestawy prasowe i publicyści punktacji tradycyjne media nie są kluczem do sukcesu autora już.

Istnieje mnóstwo książek na własny opublikowane lub niezależnych, które tworzył historię – i zaskoczył świat wydawnictwa. Like The Shack, powieść Christian przez William P. Young był pierwotnie własny opublikowane w 2005 roku, a od lutego 2010 roku ponad siedem milionów egzemplarzy w druku na świecie, spędził siedemdziesiąt tygodni trzyma pierwsze miejsce na liście bestsellerów New York Times, i nadal pozostać w dziesiątce aktualne.

Sukces Shack pokazuje, co word-of-mouth i sieci społecznej może zrobić dla siebie opublikowane książki, ale co ciekawsze, siła rynkowa książek religijnych w Stanach Zjednoczonych, wewnątrz i na zewnątrz branży wydawniczej.

Warto więc porównać starą szkołę i nowa szkoła sposób robienia rzeczy:

Artykuł dzięki: http://mk-global.com.pl/